„Czy sztuczna inteligencja zawładnie światem?”

Tematem drugich warsztatów tegorocznej edycji „Girls GO Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię” była sztuczna inteligencja i social media.

Uczestniczki dowiedziały się czym jest sztuczna inteligencja i gdzie spotykamy się z nią na co dzień. Ważnym punktem było zrozumienie wagi mediów społecznościowy, ich roli w naszym życiu, zasad funkcjonowania oraz możliwości praktycznego wykorzystania jako np. narzędzi do promocji własnej firmy. Miesiąc temu, dziewczyny tworzyły plan na dobry biznes, a tym razem, uczyły się jak usprawnić komunikację z potencjalnym klientem. Dlatego, podczas pracy kreatywnej, dziewczyny stworzyły chatboty dla aplikacji Facebook Messenger ?

Największym wyzwaniem była praca nad dobrze zaprojektowanym UX (ang. User Experience), czyli w tym przypadku tworzenie dialogów, tak by interakcja z chatbotem dostarczała użytkownikowi pozytywnych doświadczeń.

Warsztaty  odbyły się w Muzeum Regionalnym w Jaworze, a poprowadziła je Małgorzata Ratajska-Grandin z Geek Girls Carrots.

Program wspierają: Randstad Polska, Geek Girls Carrots, Siemens Industry Polska, Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna „INVEST-PARK” i Klaster Edukacyjny Invest in Edu, Stabilis, Politechnika Wrocławska Wydział Techniczno-Przyrodniczy w Legnicy oraz Seifert Logistics Group.

38a400b9-1853-453e-932e-8ca1809ed06a_rw_1920

Zobacz także:

Dziewczyny oswajają SQL

Uczestniczki pierwszych warsztatów IV edycji Girls Go Technology wiedzą już jak poradzić sobie z dużą ilością danych.

Dziewczyny z powiatu jaworskiego już po raz czwarty będą „oswajać technologię”

28 października w Muzeum Regionalnym w Jaworze Mercedes-Benz Manufacturing Poland zainaugurował IV edycję projektu „Girls Go Technology”. Podczas pierwszego spotkania blisko 60 młodych kobiet wraz z zaproszonymi ekspertami odkrywało swoje talenty.

„Girls GO Technology” wygrywa w konkursie PR Wings!

Program „Girls GO Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię” został doceniony w konkursie PR Wings. Projekt Mercedes-Benz Manufacturing Poland, realizowany wspólnie z agencją Kawałek Świata-Media zwyciężył w kategorii PR korporacyjny. Po Brązowym Spinaczu to kolejna nagroda w branżowym plebiscycie dla tego cyklicznego projektu edukacyjnego.

wróć