Girls GO Technology wiedzą już, jak mówić, żeby je słuchano

Robisz wspaniałą prezentację, po czym okazuje się, że bardziej niż treść słuchacze zapamiętali twój wysoki tembr głosu lub niespokojne gesty. Jak mówić, żeby nas słuchano?

Tego uczyły się uczestniczki kolejnych warsztatów projektu Girls GO Technology. Podczas 2 dni zajęć online dowiedziały się, jak ważna jest autoprezentacja, mowa ciała czy ton głosu. Sprawdzały, jak nasze emocje, postawa, nastawienie, dobór słów wpływają na kogoś, kto słucha o naszym pomyśle. Teraz adeptki technologii IT wiedzą, jak mówić, żeby je słuchano. A do powiedzenia mają bardzo dużo ?

Partnerami „Girls GO Technology 2020” są: Siemens Polska, Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna “INVEST-PARK”, Klaster Edukacyjny Invest in EDU, Fundacja Girls Code Fun, Stabilis, Randstad Polska.

Zobacz także:

„Girls GO Technology” wygrywa w konkursie PR Wings!

Program „Girls GO Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię” został doceniony w konkursie PR Wings. Projekt Mercedes-Benz Manufacturing Poland, realizowany wspólnie z agencją Kawałek Świata-Media zwyciężył w kategorii PR korporacyjny. Po Brązowym Spinaczu to kolejna nagroda w branżowym plebiscycie dla tego cyklicznego projektu edukacyjnego.

Eko Gwiazda/edycja Jawor – nagrody rozdane!

- V edycja konkursu ekologicznego Eko Gwiazda/edycja Jawor rozstrzygnięta.
- Jury oceniło prace uczniów ze szkół ponadpodstawowych z powiatów: jaworskiego, legnickiego, świdnickiego oraz wałbrzyskiego.
- Wygrała Eliza Gałka z I Liceum Ogólnokształcącego w Jaworze.

„Girls GO Technology” nagrodzone Brązowym Spinaczem!

Kolejna nagroda za działania Mercedes-Benz Manufacturing Poland budzące potencjał kobiet.

wróć