Mercedes-Benz w czołówce rankingu „Best Global Brands 2018”

Mercedes-Benz kolejny raz najbardziej wartościową marką motoryzacyjną klasy premium na świecie. W rankingu „Best Global Brands 2018” jest jedyną europejską marką w pierwszej dziesiątce.

W najnowszym rankingu „Best Global Brands 2018” opublikowanym przez Interbrand, Mercedes-Benz zajął 8. miejsce i tym samym, znalazł się w czołówce najbardziej wartościowych marek na świecie. W porównaniu z ubiegłym rokiem, wartość marki Mercedes-Benz wzrosła o 2% i obecnie wynosi 48,6 mld dolarów.

Kryteria klasyfikacji biorą pod uwagę przede wszystkim:

  • wyniki finansowe dotyczące produktów i usług sprzedawanych pod daną marką,
  • rolę jaką marka odgrywa podczas decyzji zakupowych,
  • siłę marki w starciu z konkurencją i umiejętność tworzenia stałego zapotrzebowania na swoje usługi lub produkty.

Mocne strony Mercedes-Benz to zaufanie wieloletniej tradycji, siła innowacji oraz nieustająca potrzeba tworzenia na nowo, szukania doskonałych rozwiązań aż znajdzie się to, co najlepsze.

Mercedes-Benz od początku swego istnienia, czyli od wynalezienia samochodu przez Karla Benz, stawia na najwyższe standardy jakości i odpowiada na potrzeby klientów w myśl zasady „The best or nothing.”

Pełny ranking można znaleźć na stronie: www.bestglobalbrands.com